تبلیغات
اگر می خواهی بهترین معلم باشی ،بهترین شاگرد باش
وبلاگافکت نوار وضعیت
تخته سیاه - آزمون عملکردی پایه چهارم(علوم)
وبلاگافکت نوار وضعیت
بازدید : مرتبه
تاریخ : پنجشنبه 12 آبان 1390

 نمونه برگ آزمون عملکردی

نام و نام خانوادگی دانش آموز: ........................ تاریخ: ....................

شیوه اجرا: فردی گروهی موضوع: علوم پایه: چهارم مدت زمان: 15 دقیقه

هدف کلی: تشخیص تفاوت های مدار متوالی و موازی

وسایل مورد نیاز:

1. مداد 2. کاغذ

شرح فعالیت:

اتاقهای مریم و فاطمه در کنار یکدیگر است و سیم کشی این دو اتاق متوالی میباشد. این امر باعث می شود لامپ هر دو اتاق یا روشن بماند یا خاموش.

الف: شما با طراحی مداری به آنها کمک کنید تا مشکل آنها حل شود.

ب: شکل قبلی مدار اتاقها و طرح جدید را جداگانه رسم کنید.

مقیاس درجه یندی:

ردیف نشانه ها و انتظارات درجات                                                 4       3           2          1

 

1 مدار را درست طراحی کرده اند

2 مدار موازی و متوالی را درست رسم کرده اند ؟

3 کار را در زمان معین به پایان رسانده اند

ارائه بازخورد:

 

 




طبقه بندی: اموزشی، 
ارسال توسط م منصوری
آرشیو مطالب
نظر سنجی
شماچه راه های را برای افزایش اطلاعات آموزگاران مفید تر میدانید





امکانات جانبی

شارژ ایرانسل

دانلود

دانلود

دانلود

قالب وبلاگ

اخبار سینما

خرید پستی

شادشاپ

فروشگاه اینترنتی ایران آرنا